Romans w zasięgu ręki

Często zadawane nam pytania

Czy korzystanie z serwisu jest darmowe?

Tak. W tej chwili wszystkie funkcje serwisu są bezpłatne.

W jaki sposób można skontaktować się z obsługą serwisu?

Każdy z użytkowników serwisu może skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy, kontakt poprzez grupę techniczną lub poprzez maila na adres: info@cyberromans.pl.

Czy istnieje możliwość usunięcia swojego konta?

Tak, konto można usunąć poprzez wybranie opcji 'Usuń konto' w ustawieniach (lewy panel). Tak usunięte konto można jeszcze odzyskać w terminie do 30 dni od jego usunięcia. Po upływie 30 dni - wszystkie dane zostaną bezpowrotnie usunięte.

Moje konto zostało zablokowane po kilkukrotnej próbie zalogowania się. Dlaczego?

Po pięciokrotnej, nieudanej próbie logowania, konto jest automatycznie blokowane na 24 godziny. Jest to zabezpieczenie przed włamaniem na konto metodą brute-force. Jeśli nie masz ochoty czekać na odblokowanie prosimy o kontakt przez formularz pomocy.

Jak zgłaszać nadużycia regulaminu przez innych użytkowników?

W profilu każdego użytkownika znajduje się link (zgłoś nadużycie). Po wypełnieniu i wysłaniu formularza, Moderator - jak najszybciej - rozpatrzy takie zgłoszenie. Na grupach istnieje możliwość zgłaszania nadużycia poprzez kliknięcie w przycisk zgłoś znajdujący się przy każdej wiadomości.

Na czym polega blokowanie użytkowników?

Blokowanie jest funkcją jednostronną. Zablokowany użytkownik nie może nawiązać kontaktu z osobą blokującą za pomocą wiadomości. Blokujący nie będzie więcej otrzymywał wiadomości, widział wpisów na grupach oraz tablicy. Wyjątkiem są fabuły oraz ich komentarze.

Czy mogę założyć więcej niż jedno konto?

Każdy użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto. Użytkownicy posiadający więcej niż jedno konto będą przez nas usuwani.

Jak odblokować wcześniej zablokowanego użytkownika?

Ustawienia > zablokowani użytkownicy > odblokuj w profilu użytkownika. W wersji mobilnej przycisk do odblokowania znajduje się w menu użytkownika (ikonka w lewym górnym rogu ekranu).

Co oznaczają kolorowe kropki przy zdjęciach profilowych użytkowników?

Kolorowe kropki oznaczają ustawiony przez użytkownika status. Zielona to dostępny, niebieska - zaraz wracam, różowa - porozmawiajmy, a czerwona - nie przeszkadzać.

Co oznaczają gwiazdki w profilach użytkowników?

Gwiazdki oznaczają staż użytkownika na CR. Jedna gwiazdka to jeden rok.

Jak długo przechowywane są wiadomości w mojej skrzynce?

Skrzynka pocztowa opróżniana jest z wiadomości starszych niż jeden rok.

Czy dodawane zdjęcia są widoczne dla innych?

Wszystkie dodawane zdjęcia domyślnie oznaczane są jako prywatne. Każde zdjęcie możesz też później oznaczyć jako publiczne. Zdjęcia publiczne będą dostępne na Twoim profilu dla wszystkich zalogowanych użytkowników. Zdjęcia prywatne widzisz tylko Ty lub osoby, którym je wyślesz!

Ile zdjęć można wysłać/dodać do galerii?

Do galerii można dodać nie więcej niż 50 zdjęć.
Masz do nas pytanie?

Pliki cookies i polityka prywatności

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowej lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie serwisu.